افزایش حافظه رم گرافیک

عنوان : افزایش حافظه رم گرافیک
گروه درخواست : گرافیک کامپیوتری (photoshop - flash و ... )
شرح درخواست :

با سلام
من یک لپ تاپ asus مدل x44l دارم که مدتی هست سعی بر افزایش رم گرافیکی آن دارم.گرافیک لپ تاپ من از نوع چیپ intel hd graphic 3000 می باشد.که در مشخصات ویندوز رم گرافیک آن 64 مگ و شیر حدود 700 دارد.گفتنی است که از طریق بایوس اقدام به افزایش کردم که تنظیمات بایوس من چیزی راجع به گرافیک ندارد که بتوان آن را افزایش داد. حتی بایوس هم آپگرید کردم و نشد و تنظیمات کارت گرافیک وجود نداشت.من نیز یک سیستم خانگی دارم که گرافیک آن نیز شبیه به لپ تاپم هست و خیلی راحت تو تنظیمات بایوس تونستم رم گرافیک سیستم خونه رو تا 1024 ارتقا و با 256 مگ شیر به 1080 مگ برسونم ولی لپ تاپم نشد. راستی درایور کارت گرافیکم نیز به روز کردم ولی بازم نشد.ویندوزم 7 و رم لپ تاپم 2 می باشد.
من نیاز به افزایش این گرافیک برای بعضی از بازی هام دارم.چون ارور میدن و میگن که agp حداقل باید 128 باشه . ولی بعضی از بازی های با گرافیک حداقل 512 را راحت باز می کند.
ممنون میشم راهنمایی کنید


پاسخ کارشناس

با سلام
بعضی از کارت گرافیک ها H.Trst رو ندارن واسه همین امکان share کردن به صورت دستی وجود نداره
ولی راه های فرعیش ایناس
به تنظیمات کارت گرافیک برید و بازی یا برنامه رو بزارید روی High performance......اینجوری اتوماتیک به گرافیک اضافه میشه
روش دومش هم این بود روی مای کامپیوتر کلیک راست کنید سپس properties رو بزنید سپس change setting و از پنجره باز شده تب Advance و روی setting سومی بزنید
سپس write debugging information رو روی complate memory dump بزارید و اوکی کنید (روش دوم رو تست نکردم ولی فک میکنم جواب بده )

با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1397/12/15

شما هم سوال دارید ؟

از کارشناسان پاسخیاب بپرسید!