طلاق توافقى

عنوان : طلاق توافقى
گروه درخواست : سوالات حقوقی
شرح درخواست :

براى اينكه بتونم از كشور خارج بشم با اقا پسرى و يك دفترخانه هماهنگ كردم وكيل گرفتم كه قبلا ازدواج كرديم و ثبت نشده و دادگاه حكم داد كه ثبت بشه و توى سند نكاح زده كه من باكره نيستم و نامه اى صورى از پزشك زنان ضميمه شده و اينجورى ازدواج ثبت شد و الان اجازه خروج از كشور گرفتم ميخوام اسم اون اقا رو از شناسنامم حذف كنم با توجه به اينكه اگر طلاق توافقى باشه و طرفين سر باكره بودن خانم توافق دلشته باشن دادگاه طلاق باين غير مدخوله اعلام ميكنه و حذف ميشه اينكار براى من با توجه به اينكه در سند ازدواج زده طبق حكم امكانپذير هست يا خير ؟


پاسخ کارشناس

با سلام

سلام دوست عزیز . شیوه شما برای ثبت ازدواج اشتباه بوده . برای اعلام پاسخ قاطع لازم هست که 1) حکم دادگاه مبنی بر ثبت ازدواج رو مطالعه کنم ( تصویر رو ارسال کنید ) 2) آیا در سند ازدواج به رای دادگاه اشاره شده یا خیر ؟ برای پاسخ به سوالاتم نیاز به پرداخت هزینه مجدد نیست .
با تشکر ،
کارشناس حقوقی 10
پاسخیاب

توسط کارشناس حقوقی 10 در تاریخ 1395/11/06


پاسخ شما

حكم دادگاه رو ندارم در خال حاضر كه عكسشو بفرستم توى اون حكم زده بود كه قبلا ازدواج صورت گرفته و ثبت نشده و دادگاه حكم داد كه ثبت احوال ثبتش كنه توى سند ازدواج هم فقط نوشته طبق حكم

توسط Alp در تاریخ 1395/11/07


پاسخ کارشناس

با سلام . با توجه به اینکه غیر مدخوله بودن رن به معنای عدم رابطه با شوهر است ودنه به منعنای باکره بودن وی درصورت توافق زوحین بر این مساله و در صورتی که در دادگاه اول که منتهی به صدور حکم شده اقرار خلاف آن صورت نکرفته باشد میتوانید طلاق بائن بگیرید لاکن حذف نام شوهر از شناسنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داره که نتونستید اعلام کنید . پیشنهاد میکنم ابتدا طلاق بائن بگیرید و سپس برای حذف نام اقدام کنید بدین ترتیب پرونده ها از هم جدا میشن و مشکلی پیش نمیاد . موفق باشید .


با تشکر ،
کارشناس حقوقی 10
پاسخیاب

توسط کارشناس حقوقی 10 در تاریخ 1395/11/07


پاسخ شما

با سلام
حكم دادگاه الان به دستم رسيد براتون بفرستم يا درخواست جديد ثبت كنم ؟
با تشكر

توسط Alp در تاریخ 1395/11/18


پاسخ کارشناس

با سلام .
علاوه بر حکم دادگاه نیاز هست که اظهارات شما و شوهرتون
در اون دادگاه رو بدونم . آیا باکره هستید یا خیر ؟ لطفا درخواست جدید ثبت کنید ، سوالتون رو کاملا واضح بپرسید و همه چیز رو شرح بدین مدارک رو هم ارسال کنید .
با تشکر ،
کارشناس حقوقی 10
پاسخیاب

توسط کارشناس حقوقی 10 در تاریخ 1395/11/18

شما هم سوال دارید ؟

از کارشناسان پاسخیاب بپرسید!