This site can’t be reachedmy.bmi.ir took too long to respond.
Try:
Checking the connection
Checking the proxy and the firewall
Running Windows Network Diagnostics
ERR_TIMED_OUT
این پیامی است که موقع باز شدن سایت بانک ملی قسمت سامانه بام میدهد
با سلام
ابتدا چک کنید بخش پروکسی تنظیمات ویندوز غیرفعال باشد:
از طریق control panel وارد Network and sharing center شوید.
سپس از صفحه جدید گزینه Internet Option را بزنید. از پنجره باز شده وارد تب Connection شوید. در بخش باز شده به LAN Setting بروید.
در صفحه باز شده باید تمامی تیک ها خالی باشد و هیچ چیزی نباید فعال باشد. تا تنظیمات پروکسی به حالت اول برگردد. سپس اوکی کنید و خارج شوید.
ارتباط اینترنت چک کنید و در صورتیکه مشکل حل نشد فایروال ویندوز و آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید.
جهت غیرفعال نمودن فایروال
در قسمت استارت عبارت windows firewall را تایپ کنید.
وارد “Change notification settings” شوید و در پنجره باز شده میتوانید فعال و یا غیرفعالسازی فایروال را تنظیم کنید.
تمامی حالتهای فایروال را Turn off کنید و با فشردن ok فایروال را غیر فعال میکنید.
با تشکر ،
اکرم صداقت پور
پاسخیاب
توسط اکرم صداقت پور در تاریخ 1400/04/22