از کار افتادن کلید Delete

عنوان : از کار افتادن کلید Delete
گروه درخواست : مشکلات نرم افزاری و ویندوز
شرح درخواست :

سلام
روی کامپیوتر من سیستم‌عامل ویندوز 8.1 نصب و چندین حساب کاربری روی آن تعریف شده است. چند وقتیست در حساب کاربری خودم کلید Delete از کار افتاده است. این کلید به صورت ترکیبی مثلا با کلید Shift کار میکنه ولی به تنهایی کار نمیکنه. حتی با یه نرم‌افزار مکان کلید رو تغییر دادم باز هم در مکان جدید کار نمی‌کرد. باز هم یادآوری میکنم که فقط در حساب کاربری خودم این اشکال به وجود آمده است.
ممنون میشم کمکم کنید مشکلم حل بشه.
با تشکر


پاسخ کارشناس

با سلام
بهترين كار براي فعال كردن كليد Delete شما بازگرداني ويندوز به حالتي است كه كليد Delete شما در آن حالت كار مي كرده . براي بازگرداني مراحل زير را دنبال كنيد :
ابتدا به كنترل پنل مراجعه كنيد و سپس روي گزينه ي System and Security كليك كنيد . حال گزينه ي Backup and Restore را انتخاب كنيد و در صفحه بعد روی Recover system settings or your computer کلیک کرده و پس از آن روی Open System Restore کلیک کنید . در این قسمت منتظر بازگردانی یا همان Restore شدن ویندوز خود باشید .

با تشکر ،
محمد جواد توانگر
پاسخیاب

توسط محمد جواد توانگر در تاریخ 1395/12/23


پاسخ شما

سلام دوست عزیز
من این کارها رو نمیخواهم انجام بدهم. میخوام مشکل رو حلش کنم.
از زمانی که این کلید مشکل براش ایجاد شده تغییرات زیادی توی حساب کاربریم ایجاد کردم. با این کار تنظیمات من هم دوباره به گذشته برمیگرده و به هم میخوره.
من حتی یه حساب کاربری جدید هم درست مشکل این کلید حل میشه.

توسط محسن در تاریخ 1395/12/25


پاسخ کارشناس

با سلام
دوست عزيز اين مشكل ربطي بع تنظيمات حساب كاربري و غيره نداره . شما حتما نرم افزاري نصب كرديد كه اين مشكل رو به وجود آورده . پس هم مي تونيد نرم افزار رو شناسايي و از روي سيستمتون حدفش كنيد هم مي تونيد سيستم رو Restore كنيد .

با تشکر ،
محمد جواد توانگر
پاسخیاب

توسط محمد جواد توانگر در تاریخ 1395/12/25

شما هم سوال دارید ؟

از کارشناسان پاسخیاب بپرسید!