مشکل در آپدیت ویندوز

عنوان : مشکل در آپدیت ویندوز
گروه درخواست : مشکلات نرم افزاری و ویندوز
شرح درخواست :

در eset اخطار دارم که در آپدیت چند چیز مشکل هست. run system update رو زدم. ولی انجام نمیشه و این اخطار رو میده :
2017-11 Cumulative Update for Windows 10 Version 1703 for x64-based Systems (KB4048954) - Error 0x8e5e03fa
و این پیامو رو هم میده
Your device is at risk because it’s out of date and missing important security and quality updates. Let’s get you back on track so Windows can run more securely. Select this button to get going:


پاسخ کارشناس

با سلام
جواب را تا ساعاتی دیگه براتون میفرسم

با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1396/09/04


پاسخ کارشناس

ویندوز آپدیت تون رو روشن کنید ببینید حل میشه
و یه سوال دیگه این که منظورتون از eset آنتی ویروس هست؟؟؟؟


با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1396/09/04


پاسخ شما

بله. در آنتی ویروس این اخطار رو داشتم. ویندوز آپدیت از کدوم قسمت روشن میشه؟


توسط مرضیه محبی در تاریخ 1396/09/04


پاسخ شما

به این ترتیب است

توسط مرضیه محبی در تاریخ 1396/09/04

فایل ضمیمه : 575276983_js4.jpg

پاسخ کارشناس


ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید.
در پنجره‌ی Run دستور services.msc را وارد نموده و Enter بزنید.
اکنون در پنجره‌ی Services، سرویس Windows Update را یافته و بر روی آن دوبارکلیک کنید.
سپس بر روی دکمه‌ی startکلیک کرده و Startup type را نیز بر روی enableتنظیم نمایید.
در نهایت بر روی OK کلیک کنید.
با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1396/09/04


پاسخ شما

بله . این کارو انجام دادم. باز هم همون روندی که در عکسی که فرستادم میبینید پیش میاد

توسط مرضیه محبی در تاریخ 1396/09/04


پاسخ شما

حتی با غیر فعال کردن آنتی ویروس و یا با فیلتر شکن هم امتحان کردم . در هر کدوم هم به همین شکل بود.

توسط مرضیه محبی در تاریخ 1396/09/04


پاسخ کارشناس

اجازه بدید یه راه حل خوب پیدا کنم و بگم بهتون


با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1396/09/04


پاسخ شما

ممنون. منتظر هستم.

توسط مرضیه محبی در تاریخ 1396/09/04


پاسخ کارشناس

آنتی ویروس رو خریدید که میخواید آپدیت کنید؟؟


با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1396/09/04


پاسخ شما

آنتی ویروس رو نمیخوام آپدیت کنم. به عکسی که فرستادم نگاه کنید. اخطار دارم که باید اون ها آپدیت بشن منتها نمیشن. عکسو ببینید واضح تره

توسط مرضیه محبی در تاریخ 1396/09/04


پاسخ کارشناس

بنده تازه متوجه شدم شما چی میگی
اینا آپدیت برای برنامه های ویندوزی هستن مثلا یه نمونش اپدیت درایو کارت گرافیک هست و این میگه ویندوز اپدیت رو روشن کنید و از همون قسمت تنظیمات اپدیت رو شروع کنید

با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1396/09/04


پاسخ کارشناس

برای آپدیت
روی منوی استارت کلیک راست کنید و گزینه setting را انتخاب کنید
و سپس از پنجره باز شده گزینه update & security را انتخاب کنید
در صفحه جدیدی که باز میشود روی window update کلیک کنید و سپس check for update را انتخاب کنید
و سپس update رو شروع کنید


با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1396/09/04


پاسخ شما

متاسفانه دوباره این میاد

توسط مرضیه محبی در تاریخ 1396/09/04

فایل ضمیمه : 854455205_j1.jpg

پاسخ کارشناس

آپدیت شد یا ن؟؟؟؟


با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1396/09/04


پاسخ شما

خیر. عکسو فرستادم

توسط مرضیه محبی در تاریخ 1396/09/04


پاسخ کارشناس

خوب این اشاره داره به این که ویندوز شما کرک شده هست و سازنده نمیتونه پشتیبانی کنه به همین دلیل آپدیت نمیشه
به این چیزایی که ارور داده گوش نده تا زمانی که اختلال توی سیستمت به وجود اومد اون موقع ویندوز عوض کن
پیشنهاد میدم ویندوز اورجینال بخری تا آپدیت ویندوز برات راحت باشه با این کار لازم نیس دیگه 6 ماه یکبار ویندوز عوض کنی
ویندوز اورجینال هم قیمتش از 25 هزار هست تا 100 هزار
من خودم ویندوز اورجینال دارم 3 سال ویندوز عوض نکردم


با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1396/09/04


پاسخ شما

حتما به خدمات کامپیوتری که داده بودم اورجنالشو نصب نکرد. خودم که نمیتونم نصب کنم حتما باید ببرم خدماتی و باید بخوام که اورجنال نصب کنن. در هر صورت ممنون

توسط مرضیه محبی در تاریخ 1396/09/04


پاسخ کارشناس

خواهش میکنم
خودتون نصب کنید کاری نداره توی اینترنت یه سرچ بزنید قدم به قدم نوشته چیکار کنید بیخودی پول هم نمیخواید بدید
اگه خودتون خواستید نصب کنید و مشکلی بود به آیدی بنده در تلگرام پیام بدید
آیدی mahme97


با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1396/09/04


پاسخ شما

ممنون از لطفتون. پس به مشکل برخورد ونیاز به نصب داشتم باهاتون در تماس خواهم بود. آیدیتون که تغییر نمیکنه؟

توسط مرضیه محبی در تاریخ 1396/09/05


پاسخ کارشناس

ن ایدیم همینه تغییری هم نمیکنه


با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1396/09/05

شما هم سوال دارید ؟

از کارشناسان پاسخیاب بپرسید!