قفل شدن کامل سیستم

عنوان : قفل شدن کامل سیستم
گروه درخواست : مشکلات نرم افزاری و ویندوز
شرح درخواست :

با عرض سلام و خسته نباشد
سیستم بنده در هنگام کار با نرم افزار های اتوکد و تری دی مکس بعد از مدتی کار کردن تماما قفل میکند و تنها کاری که میتئان کرد نگه داشتن دکمه پاور است
لازم به ذکر است : سیستم GL553VD . نصب مجددا امتحان شده است . ویندوز عوض شده است .
در اجرای بازی های گرافیکی و رویت مشکلی بوجود نمیاید


پاسخ شما



توسط احسان در تاریخ 1397/09/20


پاسخ کارشناس

با سلام
از طریق task manager ببینید کدوم یکی از منابع سیستم تون دچار مشکل میشه در اون لحظه
همچنین چندین برنامه با هم باز نکنید و سعی کنید از نسخه سالم و صحیحش استفاده کنید

با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1397/09/20


پاسخ شما

ممنون از پاسخگوییتون.
CPU 100 میشه .
اون کارم امتحان کردم.
نسخه مشابه در سیستم ضعیف تر امتحان کردم درست کار کرده با ویندوز مشابه.

توسط احسان در تاریخ 1397/09/20


پاسخ کارشناس

پس مشکل در پردازش هست وقتی cpu 100 بشه سیستم به کلی هنگ میکنه
اول درایو هاتون رو بروز رسانی کنید
نرم افزار DPC Latency Checker را دانلود و اجرا کنید و ببینید نمودار در چ وضعیتی هست اگه همه 100 درصد بشن یعنی یه مشکلی در سخت افزار سیستم هست
همچنین در task manager ببینید چ چیزی بیش از همه از Cpu استفاده میکنه

با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1397/09/21


پاسخ شما

هنگام اند. تسک کردن بعد از not responding دادن قفل شد اینجا

توسط احسان در تاریخ 1397/09/27


پاسخ شما



توسط احسان در تاریخ 1397/09/27


پاسخ شما

اینم نتیجه latency
میترسم این خاموش کردن به این روش اسیب بزنه

توسط احسان در تاریخ 1397/09/27


پاسخ شما

من تصویر attach کردم به نظر چیزی ارسال نشده !

توسط احسان در تاریخ 1397/09/27


پاسخ کارشناس

با سلام
چ سرویس یا نرم افزاری بیشتر از همه cpu را درگیر میکنه؟؟؟
همچنین تصویر رو به پست الکترونیکی زیر بفرستید
mehdijavadi1377@gmail.com

با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1397/09/28


پاسخ کارشناس

با سلام مجدد
عکس دریافت شد
شما 8 صفحه گوگل کروم باز کردید و 4 صفحه 3D MAX پس اگه تمام منابع هم 100 درصد بشن جای تعجب نداره
البته اگه بعد از بستن این برنامه ها همچنان 100 باشه احتمالا مشکل سخت افزاری پیدا کرده و باید چک بشه

با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1397/10/02

شما هم سوال دارید ؟

از کارشناسان پاسخیاب بپرسید!