مشکل در آپدیت ویندوز10

عنوان : مشکل در آپدیت ویندوز10
گروه درخواست : مشکلات نرم افزاری و ویندوز
شرح درخواست :

سلام. من به دلایلی باید به چند آپدیت قبل تر از ویندوز 10 خودم برگردم. می خوام اقدام کنم ولی نمیدونم چکار کنم؟؟؟ چون از وقتی آپدیت کردم ویندوز رو موزیلا و گوگل کروم باز نمیشه و عمل نمیکنه!! چکارکنم؟


پاسخ کارشناس

با سلام
سلام شما باید از قسمت roll back استفاده بکنید تا بتونید اپدیت هارو به قبل بازگردانی بکنید. وارد قسمت windows update بشین احتمال زیاد این گزینه رو اونجا پیدا میکنید اگر نکردین سرچش بکنید نتیجه رو اعلام بفرمایید

با تشکر ،
دانیال ارای زارع
پاسخیاب

توسط دانیال ارای زارع در تاریخ 1398/07/18


پاسخ شما

سلام. عبارت roll back رو جستجو کردم ولی چیزی یافت نکردم! چکار کنم؟؟

توسط میثم انصاری راد در تاریخ 1398/07/18


پاسخ کارشناس

با سلام
ابتدا وارد ابتدا کلیدهای ترکیبی Windows + I را فشرده و پس از نمایان‌سازی رابط کاربری تنظیمات، بر روی گزینه Update and Security کلیک کنید.

اکنون در صفحه جدید نمایان شده، ابتدا از طریق پنل موجود در سمت چپ صفحه به سربرگ Windows Update مراجعه کرده و سپس بر روی لینک Update History کلیک کنید.
حالا در صفحه جدید نمایان شده به‌منظور دسترسی به بخش دربردارنده فهرست بسته‌های به‌روزرسانی، یک مرتبه بر روی لینک Uninstall updates کلیک نمایید؛ مشاهده می‌کنید که رابطی کاملاً مشابه با برنامه پاک‌سازی و حذف نرم‌افزارهای نصب شده در رایانه شخصی نمایان می‌گردد.
حالا کافی است تا به‌روزرسانی مورد نظر خود را از طریق فهرست یافته و پس از انتخاب آن بر روی کلید Uninstall کلیک کنید. بسته‌های آپدیت به ترتیب زمان دانلود و نصب در قالب فهرست طبقه‌بندی گشته‌اند. این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که لیست فوق تنها قابلیت پاک‌سازی و حذف به‌روزرسانی‌های نصب شده پس از دریافت نسخه بیلد فعلی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
بعد از انجام لطفا نتیجه را برای ما ارسسال بفرمایید.
با تشکر ،
دانیال ارای زارع
پاسخیاب

توسط دانیال ارای زارع در تاریخ 1398/07/19

شما هم سوال دارید ؟

از کارشناسان پاسخیاب بپرسید!