خطای 1335هنگام نصب

عنوان : خطای 1335هنگام نصب
گروه درخواست : مشکلات نرم افزاری و ویندوز
شرح درخواست :

زمانی که در حال نصب بعضی نرم افزارها یا بازی ها هستم با Error 1335 مواجه می شوم و نصب آن کامل نمی شود. چگونه می توانم نصب کنم؟


پاسخ کارشناس

با سلام
بعضی ها فکر مکنند این مشکل اغلب به دلیل آسیب دیدگی DVD یا CD های آنهاست. همچنین مشکل مشابه دیگری نیز وجود دارد که از روش زیر برطرف خواهد شد. مشکل دیگر این است که مثلاً شما یک DVD را از اینترنت Download می کنید. در ابتدا ، این DVD به صورت تعدادی فایل RAR در سایتی قرار گرفته و شما پس از دریافت همه فایل های RAR هنگامی که می خواهید آن ها را Extract کنید با خطایی مواجه می شوید که اعلام می کند فایل های RAR شما آسیب دیده اند و نمی تواند آن ها را از حالت فشرده خارج کند و خلاصه همه زحمات شما برای Download آن به هدر می رود.
دلیل بروز این مشکل ، هماهنگ نبودن قطعات سخت افزاری سیستم شما است که ممکن است بی ربط به نظر برسد. قوی و ضعیف بودن کامپیوتر شما ربطی به بروز این مشکل ندارد و در سیستم های جدید و قوی بیشتر با آن روبرو می شوید. دلیل اصلی ، سرعت زیاد سیستم در انجام عملیات است و در حالی که همه فایل ها به درستی وجود دارند Error 1335 نمایان شده و از نبود یک یا چند فایل اصلی ایراد می گیرد. در حقیقت سرعت زیاد سبب شده است که از روی این فایل ها به سرعت رد شده و وجود آن ها را احساس نکند. برای رفع این مشکل باید از طریق Start Menu و گزینه Run وارد Configuration سیستم شوید. بدین صورت که در Run تایپ کنید Msconfig و OK کنید. در پنجره باز شده به سربرگ BOOT.INI بروید. در پائین پنجره دکمه Advanced Options را کلیک کنید. پنجره کوچکی باز می شود که گزینه اول آن MAXMEM به معنی Maximum Memory است. آن را با تیک زدن فعال کنید. عدد داخل آن را به 256 تغییر دهید. با این کار ، شما ظرفیت Ram خود را به 256 کاهش داده تا سرعت سیستم را کم کنید. همه پنجره ها را با Apply و OK تأیید کنید و سیستم خود را Restart کنید تا تغییرات انجام شده اعمال گردد.
با Logon شدن ویندوز ، می توانید به راحتی به نصب نرم افزار یا بازی خود پرداخته و یا فایل های RAR خود را Extract کنید. فراموش نکنید که پس از پایان کار ، به همان بخش رفته و ظرفیت Ram را با برداشتن تیک MAXMEM به حالت اولیه خود برگردانید و سیستم را یکبار Restart کنید.

با تشکر ،
پاسخگوی شماره 61
پاسخیاب

توسط پاسخگوی شماره 61 در تاریخ 1395/06/08

شما هم سوال دارید ؟

از کارشناسان پاسخیاب بپرسید!
loading...