خرید سیستم گیمینگ

عنوان : خرید سیستم گیمینگ
گروه درخواست : سایر موارد
شرح درخواست :

سلام
دوستان برای کارم نیاز به یک pc گیمینگ حرفه ای دارم
ولی با توجه به متعادل نبودن قیمت های بازار کامپیوتر و این ک الان توی پاساژای کامپیوتر کاسبا دارن منچ بازی میکنن و هر ماه یا بهتره بگم روزانه شاهد افزایش قیمت قظعات حرفه ای مثل گرافیک و ... و همچنین کمیاب شدنشان هستیم.
و این موضوع من رو خیلی اذیت میکنه ک فروردین ماه اگه اقدام به خرید سیستم مورد نظرم کرده بودم حدود 2 ملیون تومن کمتر آب میخورد واسم.  و خب قظعا این قیمت های این روزای قطعات کامپیوتری یک حباب هست و قیمت معقول اصلا این نیست.
پیشنهاد شما برای من چیه؟؟؟؟
این که صبر کنم فعلا؟؟؟؟؟؟یا وضع از این بدترم میشه و امروز اقدام به خرید کنم؟؟؟؟

و در ضمن این که کاری که من میخوام راه بندازم کسب و کار جدید و نووینی هست توی شهر ما (اصفهان) و مثل چیزی ک من تو دهنمه نیست تو شهر و با توجه به این ک اول بودن توی هر کاری خیلی تاثیر داره توی درآمد زایی و موفقیت اون شغل زیاد هم نمیتونم صبر کنم و به نظر خودم برای اوایل تابستان باید وسایل مورد نیازم را خریداری کرده باشم حتما.

خیلی ممنون میشم اگر کسی خبری نسبت به بازار کامپیوتر و ... داره من رو راهنمایی کنه تا سنجیده تر عمل کنم .
با تشکر.


پاسخ کارشناس

سلام دوست عزیز
قیمت های وسایلی که به دلار مربوط میشه ، تا اینجای کار روز به روز افزایش داشته ، از فلش و هارد گرفته تا گرافیک و لپ تاپ . اینکه بخواد این قیمتا بیاد پایین دور از انتظاره ، شما هم که باید تا اول تابستون کسب و کارتون رو راه بندازید ، پس بهتره خریدتون رو بکنید و اصلا معلوم نیست که چه اتفاقی میوفته برای قیمت ها ، چون صبرتون فقط باعث میشه که کارتون رو دیرتر شروع کنید ، و قیمت ها هم بعیده که بخواد بیاد پایین ، و اگرم بخواد بیاد پایین مسلما مثل قبل عید نخواهد شد .



با تشکر ،
پاسخیاب

توسط مهندس ع دانشمند در تاریخ 1397/03/07

شما هم سوال دارید ؟

از کارشناسان پاسخیاب بپرسید!