هنگی لبتاب

عنوان : هنگی لبتاب
گروه درخواست : سایر موارد
شرح درخواست :

سلام خسته نباشید من لبتابم رو مدتی هست که خریدم جدیدا وقتی وای فای وصل میشم هنگ میشه لبتاب بطوری که به سختی میشه خاموشش کرد و خیلی زمان میبرد و وقتی لبتاب بدون وصل بودن به اینترنت روشن شود حالت عادی رو داره


پاسخ شما

کی جوابم رو میدید؟

توسط peyman در تاریخ 1397/06/23


پاسخ کارشناس

با سلام
وارد منوی استارت بشید و عبارت System Information را تایپ کنید بعد وارد برنامه شوید. این برنامه اطلاعاتی در مورد سلامت سیستم شما میده مهم ترین بخشی که باید بهش رجوع کنید Conflicts/Sharing در بخش Hardware Resources است که در صورت بروز مشکل در استفاده از پورتها به شما اطلاعاتی میدهد.
قسمت بعدی پنجره Device Manager است که میتوانید برروی My Computer کلیک راست کرده Manage را انتخاب و از پنل سمت چپ آنرا انتخاب کنید. لیست قطعات سخت افزاری شما در این پنجره دیده میشه روی Network Adapters کلیک کنید تا ببینید مشکلی وجود داره یا خیر و پس از این کار با کلیک راست برروی واسط Wifi تان کلیک راست و سپس Properties را انتخاب کنید، در پنجره اول یک قسمت Device Status داره که وضعیت دستگاه رو نشون میده، اون رو هم چک کنید. در ضمن میتوانید وای فای و سایر قطعات را از Device Manager غیر فعال کنید تا ببینید چه تفاوتی میکنه (بعد از انتخاب واسط wifi تان روی منوی ابزار روی دکمه Disable کلیک کنید)
ببینید آیا توی یکی از قسمت ها خطایی یافت میشه یا خیر

با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1397/06/23

شما هم سوال دارید ؟

از کارشناسان پاسخیاب بپرسید!